CRM

نرم افزارارتباط با مشتری (crm)

در دنیای امروز توجه به مشتریان و خواسته ای آنها از نکات بسیار مهم می باشد . به همین دلیل است که جلب رضایت مشتری از نیاز های ضروری سازمان به شمار می رود چون می تواند باعث رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری شود . امروزه برای بر طرف کردن این نیاز، سازمان ها از نرمافزارهای ارتباط با مشتری استفاده می کنند. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان باعث سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان می شود.نرم افزار crm نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت ارتباطبا مشتریان توسط کسب و کارها می باشد. با استفاده از امکانات نرم افزار crm می توانید به سادگی روابط خود را بامشتری گسترش دهید و با تحلیل رفتار مشتریان خود، اقدامات مناسب بعدی را برنامه ریزی کنید.

نرم افزار جامع و یکپارچه crm برنا با ارائه راهکارهای یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، به سازمان شما در افزایش فروش، حفظ مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش ، کمک می کند.

crm برنا با ابزارها و ماژول های مختلف، مدیران سازمان را قادر می سازد تا فرآیندهای متنوع داخل سازمان را بصورت الکترونیک تعریف نموده و با کنترل اجزای این فرایند ها در سازمان، آنها را بهبود دهند.

امکانات نرم افزار ارتباط با مشتری (crm)

ثبت اطلاعات مشتری

ثبت در خواست ها و نیاز های مشتری

امکان تعریف نماینده

گزارش گیری از فعالیت های مشتریان

گزارش گیری از فعالیت های نمایندگان

ثبت پرداختی و دریافتی

آیا می خواهید نرم افزار دلخواه خود را داشته باشید؟

با تماس بگیرید